Нацрада з питань телебачення  не подовжила телеканалу “112 Україна”.

0
92

Член Нацради Сергій Костинський, зачитуючи проект рішення, заявив, що “112 Україна” систематично порушував умови ліцензії та отримав кілька попереджень, пише “РБК-Україна”. Також зазначається, що телеканал не усунув порушення від 2014 року. Наголошується, що  канал виграв конкурси в багатьох областях, “залишивши глядачів без регіональної журналістики”.

Станом на 13:20 Нацрада відмовила в продовженні цифрових ліцензій – ТОВ “Новий формат ТВ”, ТОВ “Аріадна ТВ” і ТОВ “Партнер ТВ”. Аналогічне рішення можуть ухвалити і щодо ТОВ “ТВ Вибір”, ТОВ “Лідер ТВ”. Ці регіональні компанії працювали в регіональному мультиплексі МХ-5. На звільнені місця найближчим часом оголосять конкурс. 

На телеканалі назвали таке рішення Нацради “грубою атакою на свободу слова”. Заявляють, що продовжують мовлення у кабельних мережах, інтернеті та на супутнику.

“Ми, команда телеканалу, розглядаємо це як жорстку цензуру, що піддає сумнівам наявність свободи слова в Україні. Телеканал “112 Україна” не вперше виявляється незручним для влади, ми боремося за наше право бути в ефірі від початку існування каналу, кожна влада намагалася припинити нашу роботу”, – йдеться у заяві медіа.

Нагадаємо, Національна рада з питань телебачення і радіомовлення подасть позов до суду щодо анулювання ліцензії для телеканалу NewsOne, який пов’язують з проросійським політиком та бізнесменом Віктором Медведчуком за мову ворожнечі в ефірі. Більше читайте тут:

- Реклама -

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.