73% українців сумніваються у благополучності свого майбутнього – соціологи

0
1419
Фото Wavebreakmedia/Depositphotos
У 73% українців відсутня впевненість в тому, що на них чекають благодатні часи.
Натомість, понад половина українців (56%) вважають себе більш-менш вільними і самостійними у вирішенні своїх життєвих проблем.

Про це свідчать результати опитування соціологів Research&BrandingGroup, повідомляє Українська правда.

Чим нижче люди оцінюють рівень свого матеріального достатку, тим частіше вони говорять про нестачу свободи і самостійності.

Наприклад, серед здатних купувати товари тривалого користування 77% вважають себе вільними. А ті, кому грошей не вистачає навіть на продукти, 42% говорять про свободу.

Якщо брати українське суспільство в цілому, то сьогодні воно досить неоднозначно сприймає своє майбутнє.

Більшість дорослого населення (46%) в цілому не впевнене в тому, що їхнє майбутнє складеться благополучно. З оптимізмом у майбутнє дивиться менша частина населення (38%).

Кожен шостий українець не має чіткої позиції щодо питання свободи.

Рівень оптимізму або песимізму пов’язаний з рівнем достатку та оцінкою свого життя.

До того ж, оптимістичний погляд на майбутнє найчастіше притаманний молодим,порівняно забезпеченим людям та тим, хто вважає себе в цілому задоволеним життям.

Одним з найважливіших соціальних благ сучасного суспільства, за результатами опитування, є стабільність, що породжує у більшості населення упевненість в завтрашньому дні.

На жаль, приблизно у 73% українців  відсутня впевненість в тому, що на них чекають благодатні часи. При цьому впевненість в завтрашньому дні найчастіше за все висловлює молодь, а також найбільш забезпечена частина населення країни.

Гроші, на думку українців, визначають соціальний стан людини в сучасному суспільстві.

Більшість дорослого населення країни впевнене, що сьогодні зайняти високе положення у суспільстві набагато легше за допомогою грошей або влади, ніж завдяки своїм здібностям, особистим досягненням або іншим обставинам.

Опитування проводилося компанією Research&BrandingGroup в період 02-13 вересня 2016 року в загальноукраїнської вибірці.

Кількість учасників – 1799 осіб. Помилка вибірки склала ± 2,4% при рівні довірчої ймовірності Р = 0,95.

- Реклама -

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.