Українська аудиторія мобільних додатків заблокованих російських ресурсів не сильно зменшилася після введення санкцій.
Про це говорять дані дослідження Kantar TNS CMeter, пише “Українська правда”
Як зазначається, порівняння середньодобових охоплень до новини про блокування і в перші дні після показало значне зростання аудиторії Play Market.
“Користувачі почали шукати альтернативні способи використовувати далі свої додатки, зокрема спеціальні програми VPN і захищені браузери”, – відзначають в компанії.
За словами Анни Шахдінарян, керівника проекту інтернет-досліджень Kantar TNS CMeter, топ мобільних додатків завжди був досить стабільним – це месенджери, соціальні мережі, YouTube, браузери, поштові сервіси.
“Зокрема, додаток Вконтакте було найпопулярнішим з соцмереж і він не втрачає сильно свого охоплення станом на 17.05.2017”, – коментує ситуацію вона.
У компанії також відзначають зростання месенджерів і соцмереж: Viber, Facebook, Telegram.
“Сервіси Yandex були також популярні, що пов’язано з тим, що користувачі почали перевіряти чи працюють вони ще”, – йдеться в дослідженні.
Відзначається, що поштовий і браузерний ландшафт змінюється, але поки не сформувався.
Раніше повідомлялось, що десктопне охоплення російських ресурсів Vk.com, Ok.ru. Mail.ru і Yandex зменшилося в 2-2,4 рази.