Найбільші знижки в українських магазинах – сезонні. Про це розповів у коментарі Gazeta.ua директор Українського аналітичного центру Олександр Охріменко.
“Магазинам невигідно тримати товар, коли сезон закінчиться. На відміну від формату “чорної п’ятниці”, це в нас працює. Знижки роблять тоді, коли сезон був активний. Але якщо покупців протягом сезону не було, знижок не запропонують”, – говорить експерт.
За його словами, найбільше українці готові економити на одязі.
“З’явилося багато стокових магазинів. Там продають новий одяг, на відміну від секонд-хенду. Багато українців, які раніше скуповувалися в магазині, зараз купляють майже весь одяг або взуття у стоках. Різко знизилися продажі побутової техніки. Українці частіше ремонтують її. З’явилося багато нових майстерень із ремонту техніки. В інтернеті активно розвиваються магазини вживаної техніки. Попит на такі товари збільшується”, – говорить Охріменко.