8 січня на центральний майдан міста завітав «Новорічний караван Coca-Cola». Даний захід був організований рекламною агенцією ТОВ «Небо Івент Едженсі», повідомляєтсья на сайті міської ради.
Як розповіли організатори розважального заходу близько двадцяти років напередодні та після Нового року найбільші українські міста відвідує казковий караван Кока-Кола. Разом із його прибуттям у багато домівок прийшло дещо ностальгічне і таке приємне відчуття «свята, що наближається». На західний манер, із «Джингл белз» та із самими святковими дзвониками, із справжнім Санта Клаусом (чи то пак святим Миколаєм) та його свитою – ельфами та білими ведмедями. Щоправда, приїздив казковий караван не в санчатах, запряжених полярними оленями, а на червоній фірмовій вантажівці-фургоні з логотипом Сoca-Cola. Про його прибуття до Переяслава можна було дізнатися з інформаційних інтернет-порталів міської ради та газети «Вісника».
– Кока-Кола завжди там, де свято, і наш різдвяний караван перевозить справжній новорічний настрій від міста до міста, – зазначила Наталія Суха (34 роки), фахівець відділу зi зв’язкiв із громадськістю компанії «Кока-Кола Беверіджиз Україна». – Караван проїхав майже всю Україну, і тепер маленькі переяславці мають чудову нагоду взяти участь у різноманітних конкурсах та познайомитися із Сантою відчути магію свята. Так приємно спостерігати за дітками, які радіють побаченому і тягнуть за собою розважитись і батьків. Ну просто сам відчуваєш себе дитиною. Свято вийшло саме таким, яким його готувала для всіх українців Кока-Кола.
Новорічна акція від Кока-Кола справді вдалася. Принаймні в Переяславі зібралась юрба людей, які бажали взяти участь у святковому шоу. Переяславцям явно стала до вподоби ідея такого продовження новорічного свята. Запальна музика, яскраве оформлення гірляндами фургону, що став сценою-фоном святкового дійства, і головне розмаїття розваг, запропонованих організаторами, приваблювали до себе і дорослих, і малих. Звичайно, в першу чергу свято було розраховане на дітей, але у багатьох конкурсах могли брати участь і їхні батьки. Чудернацькі танці на свіжому повітрі, фотографування та миттєве отримання світлин, ось такий неповний перелік забав, що пропонувались гостям казкового каравану. На переможців конкурсів очікували різноманітні призи, які довго будуть нагадувати їм про веселі свята.
Загалом в Переяславі новорічний караван перебував недовго, близько години. Організаторів каравану зустріли та допомагали організувати дійство працівники міської ради – начальник відділу економіки та зовнішніх зв`язків управління економіки Наталія Устич, головний спеціаліст відділу Ольга Лисенко, начальник відділу підприємництва та споживчого ринку управління економіки Анастасія Карман та головний спеціаліст відділу Анна Тараненко.
Звичайно, хотілося б, щоб акції на кшталт новорічного каравану Кока-Коли чи різдвяних вертепів робили тривалі новорічні свята українців більш насиченими та змістовнішими, зберігали їхню неповторність і чарівність.