В Україні запустили першу соціальну мережу для середнього і малого бізнесу – Smarty. Про це повідомила ЛІГА.net керівник проекту Яніна Устименко.
Проект поєднує особливості соцмережі і торговельної площадки. Від формату соціальної мережі Smarty взяла наявність профілю з інформацією про себе і товар, передплатників, лайки, можливість спілкуватися і стрічку новин. Від торговельного майданчика проекту дісталася кошик і можливість відслідковувати статус товару.
Мета проекту – надати середньому і малому бізнесу канал збуту, в якому товар не буде губитися на тлі інших новин, каже Устименко. А продавця при цьому буде легко знайти, завдяки функції підписки.
На даний момент у соцмережі на продаж виставлено 42 товару. І зареєстровано 41 користувач – розробники сподіваються досягти позначки в мільйон.
Поки соцмережа ніяк не заробляє. Реєстрація в Smarty безкоштовна. Комісії за продаж товару немає. Заробляти проект буде за принципом маркетплейсов – на просуванні товарів і продавців всередині майданчика. Але для цього потрібно набрати велику кількість учасників. В розробку проекту творці вклали вже кілька тисяч доларів.
Також проект планують виводити на європейський ринок, щоб українські виробники могли продавати товари за кордон.