Інформацію надала медіапанель Opinion Software Mediа від Factum Group, компанія також залучила внутрішні дані, пише Українська правда з посиланням на Аin.ua.
За цими даними, “ВКонтакте” – найпопулярніша соціальна мережа України за охопленням, на другому і третьому місці – “Однокласники” і Facebook.
Найчисельнішою аудиторією соціальної мережі в Україні виявилися жінки старше 45 років. В українському сегменті соцмережі зареєстровано 3,1 млн активних акаунтів жінок від 45 до 64 років.
Фото ain.ua |
“Вконтакті” сидять переважно спеціалісти за фахом. Кількість людей, які посідають керівні посади перевищила студентську аудиторію соцмережі та домогосподарок.
Фото ain.ua |
Основна активність користувачів мережі – читання стрічки. Серед інших популярних занять – робота з фотографіями, участь у спільнотах, обмін повідомленнями.
Фото ain.ua |
Дані дослідження про рівень достатку користувачів Вконтакте в Україні свідчать про те, що 4,7 млн її активних користувачів вистачає грошей лише на їжу.
Фото ain.ua |
Близько 25% української аудиторії заходить в мережу з настільних комп’ютерів, ще 24% – з мобільних пристроїв.
Фото ain.ua |