Українці прагнуть зменшення кількості зовнішньої реклами на 50%

0
1156
З 2 до 30 вересня поточного року Київський міжнародний інститут соціології провів всеукраїнське опитування. Інтерв’ю проводилося в 110 (в т. ч. 68 міст та смт) населених пунктах (PSU) у всіх областях України, окрім автономної республіки Крим. У Донецькій і Луганській областях опитування проводили тільки на територіях, що контролюються Україною, передає ІА «Україна Комунальна» з посиланням на прес-службу КМДА.
«Цифри вражають. Згідно з результатами опитування, 64,5% респондентів безапеляційно підтримали значне очищення своїх міст від реклами», – заявив заступник голови КМДА Олексій Резніков.
Так, згідно з результатами соціології, 64,5% відповіли ствердно на питання «Ви підтримуєте чи не підтримуєте значне зменшення (на 50% і більше) кількості зовнішньої реклами на вулицях міста?», і лише 18,4% не підтримали твердження.
Як зауважив Олексій Резніков, відповідні дані опитування лише підтверджують те, що перезавантаженість кількістю рекламних конструкцій – це не лише проблема Києва, але біда всіх українських міст.
«Київ як столиця має стати прикладом того, що українські міста можуть бути гарними і варті того. Не можуть бути в цивілізованій країні строкаті борди, понаставлені аби як і аби де, обличчями наших міст. Вже на завершальному етапі підготовка та винесення на голосування нових правил із розміщення рекламних конструкцій в Києві, які забезпечать одні умови для всіх. Більше ніхто не зможе встановити свій білборд на тротуарі, поперед світлофора, перекриваючи його і провокуючи ДТП, на пішохідних переходах тощо. Безпека містян, зовнішній вигляд міста – це одні з першочергових пріоритетів», – зауважив Олексій Резніков.
Також у рамках опитування респондентам було задано питання «Яку кількість рекламних конструкцій (щити, білборди, лайтбокси) на вулицях Ви вважаєте найбільш прийнятною?». Відтак, 40,7% вважають за необхідне «Істотне зменшення (на 50% і більше) порівняно з існуючою кількістю», 14,3% – «Деяке зменшення (на 25%) порівняно з існуючою кількістю», 8,5% – «Повна заборона рекламних конструкцій в місті», лише 18,4% вважають, що нинішня кількість зовнішньої реклами є прийнятною.
Окрім того, 49,5% респондентів погодилися із твердженням «Необхідно очистити місто від зайвої зовнішньої реклами, навіть якщо це призведе до можливого зменшення надходження коштів в місцевий бюджет від дозволів на її розміщення», вcього 25,6% – не погодились.
- Реклама -

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.