Найбільший поштовий оператор сподівається за допомогою своєї найрозгалуженішої мережі відділень привчити мешканців маленьких населених пунктів до онлайн-покупок, пише НВ Бізнес.
Укрпошта має намір розвивати сільську електронну комерцію, заявив на київському Ukrainian E-Commerce Congress генеральний директор підприємства Ігор Смілянський. Він навів приклади інших країн, згідно яких сільські мешканці купують в інтернеті хоч і рідше, але на більші суми. Відповідно, для таких покупців потрібно забезпечити доставку, а Укрпошта володіє найширшою мережею з 11,5 тис. відділень.
Для сільських мешканців також цікавим може стати можливість експортувати свої товари в інші країни і Укрпошта планує створити для подібних цілей торговий онлайн-майданчик. “Є великий потенціал в українських селах, люди шиють одяг, його можна продавати за кордоном”, – розповів Смілянський.
Укрпошта повинна розширити перелік фінансових послуг, черговий раз підкреслив її гендиректор, про що він неодноразово заявляв з часу свого призначення. Відповідні законодавчі зміни оператор має намір пролобіювати через Верховну Раду. Смілянський підкреслив, що мова не йде про створення окремого банку, а лише про можливість відкривати та обслуговувати поточні та ощадні рахунки, а також випускати картки. “Ми не будемо займатися кредитами”, – підкреслив він.
За його словами, Україна в рейтингу ООН про доступність фінансових послуг для населення розташована на дуже низькому місці, її випереджають і ПАР, і РФ. Розширення переліку фінпослуг дозволить Укрпошті надавати комунальним підприємствам повний перелік послуг. Наприклад, зняти показники лічильників, сформувати, надрукувати та розіслати рахунки, зібрати платежі.